Wednesday, October 17, 2012

~Menunggu Masa~

tetiba dengar bunyi hp dlm hbeg tgk2 no ofis rupernya klinik yg telefon...

misi: assalamualaikum akak
aku : waalaikumussalam
misi : akak nape akak x datang klinik (ckp suara dh nak tinggi)
aku : aik bukan dalam buku 22/10 ke knp nak dtg arini plk
misi : susahlah akak ni suruh dtg x dtg  (dlm ati dh angin je bile plk die suruh kita dtg padahal kat buku tulis 22/10)
aku : nak dtg knp
misi : x pe la esok akak dtg klinik yer arini akak cutikan
aku : terus xde mood nak ckp ngn org sengal mcm ni....huhuhuhu....

padahal time tu aku otw nak pegi beli barang baby terus xde mood rase nak pg dh.....last aku anta sms kat misi sengal tu...tahu lah plk die kata die yg terlepas pandang....bukan nak kata ape salah satu sebab org awam x suke ngn gomen ni laaa suka nak marah x tentu pasal tanpa pk dulu pastu nak salahkan pt. padahal die sendiri yg x check aku pn staff gomen jugak....stress mak tau ngn perangai org macam ni....

seb baik smpai shopping kompleks mood nak bershopping kembali pulih seperti sedia kala ye la x kan laaa shopping smpai abih duit mak ko RM400 kan.....

lepas shopping terus pg mah zai ade lah plk minah ni teringin nak makan karipap siaplah buatkan kuih karipap smua....amacam sedap x karipap akak kau.....jangan ko makan kene cirit birit dh laaa.....huahuahuahuahua.......

pic barang shopping nnti aku uploadkan ye laaa apelah beli smpai abis RM400 seb baik mak ko ni dapat cek RM756 ade la balance lagi kelaskan baby yg bakal lahir ni sekali mak die shopping abis beratus2 x tahu yg mak die memang antu perabihkan duit....huahuahuahua.....

pic karipap kek mah zai lak nnti aku mintak kek zai die yg bz amek pic semalam aku malas maklumlah mak buyung kan dhla x jelita sbb tu x nak amek gambar....tgu aiii jelita dulu barulah bergambar sakan.....

ok babai.......

No comments:

Post a Comment